خبرنگاران فرمانده قرارگاه خاتم: موافق تهاتر نفت و اموال دولتی هستیم

به گزارش گفتمان برتر، تهران- خبرنگاران- فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه این نهاد موافق تهاتر نفت و اموال دولتی برای دریافت طلب های خود از دولت است، گفت: این اموال در ادامه به نقدینگی تبدیل شده و به پروژه ها تزریق می شوند.

خبرنگاران فرمانده قرارگاه خاتم: موافق تهاتر نفت و اموال دولتی هستیم

به گزارش خبرنگاران از خانه ملت، سعید محمد با اشاره به بدهی نزدیک به 50 هزار میلیارد تومانی دولت به قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد قرارگاه با رییس سازمان برنامه بودجه و هیات رئیسه مجلس در امسال پیشنهاد شد؛ 81 پروژه مهم، ملی و تاثیرگذار تا خرداد 1400 تکمیل شوند اما این پروژه ها به منابع اقتصادی بالایی احتیاج دارند به همین دلیل از ظرفیت های موجود در قانون برنامه بودجه استفاده خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) توضیح داد: در قانون بودجه تهاتر اموال اداری دولت، تهاتر نفت و استفاده از اوراق تسویه خزانه قید شده است تا دولت بتواند دیون خود را تسویه کند اما علیرغم این ظرفیت های خوب در قانون، به دلیل بورکراسی اداری، تهاتر به کندی پیش می رود.

وی اظهار داشت: مقرر شد به منظور تسریع در بهره برداری از پروژه های ملی در سال جهش فراوری، به این مهم سرعت بخشیده گردد.

محمد با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) موافق تهاتر نفت و اموال دولتی به منظور پس گیری طلب های خود از دولت است، گفت: این اموال در ادامه به نقدینگی تبدیل شده و به پروژه ها تزریق می گردد.

وی تعریف طرح های سودآور در فرابورس به صورت پذیره نوسی را جهت دیگر قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برای دستیابی به درآمد جهت تکمیل پروژه های ملی بیان کرد و شرح داد: این جهت هم با وزارت اقتصاد و سازمان بورس طراحی شده و امید است در ابتدای 6ماه دوم سال، عرضه خوبی داشته باشیم تا علاوه بر راهنمایی منابع و سرمایه های مردمی به سمت فراوری و اشتغال، پروژه های عظیم و تاثیرگذار که در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار گرفته را تکمیل کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1083

به "خبرنگاران فرمانده قرارگاه خاتم: موافق تهاتر نفت و اموال دولتی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرمانده قرارگاه خاتم: موافق تهاتر نفت و اموال دولتی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید