خبرنگاران توزیع 23 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شرق گلستان

به گزارش گفتمان برتر، گنبدکاووس - خبرنگاران - رییس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس گفت: به مناسبت بزرگداشت عید سعید غدیرخم و با یاری بعضی نیکوکاران و واقفین منطقه و نیز بنیاد خیریه حضرت زهرا (س) تهران، 23 هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان شرق گلستان توزیع شد.

خبرنگاران توزیع 23 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شرق گلستان

صالح محبی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: غذاهای توزیع شده در آشپزخانه امامزاده یحیی بن زید(ع) و چهار آشپزخانه دیگر گنبدکاووس طبخ و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل شبستان آستان مقدس این امامزاده بسته بندی و سپس بین نیازمندان مناطق روستایی و شهری این شهرستان و شهرهای آزادشهر،خان ببین، نگین شهر و مینودشت توزیع شد.

وی با اشاره به بعضی احادیث و روایات از ائمه معصومین (ع) در مورد اهمیت و ثواب بسیار زیاد اطعام دهی به مومنان در روز عید غدیرخم، افزود: 23 هزار پرس غذای طبخ شده، طی امروز و دو روز گذشته بین نیازمندان در مناطق شهری و روستایی منطقه شرق گلستان توزیع شد.

محبی همچنین از توزیع 530 بطری آب میوه طبیعی (نیم لیتری) بین پرسنل درمانی و پرستاری پنج بیمارستان شهرستان گنبدکاووس که از زمان شیوع ویروس کووید 19 تا به امروز از بیماران کرونایی شرق استان گلستان مراقبت و نگهداری می نمایند، نیز اطلاع داد و افزود: در تهیه و توزیع این آب میوه ها نیز بعضی نیکوکاران، واقفین و اصحاب وقف منطقه گنبدکاووس مشارکت داشتند.

نیمی از جمعیت یک میلیون و 900 هزار نفری گلستان در هفت شهرستان واقع درشرق این استان سکونت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1078

به "خبرنگاران توزیع 23 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شرق گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع 23 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شرق گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید