خبرنگاران بعداز جانسون، وزیر بهداشت انگلیس هم به کرونا مبتلا شد

به گزارش گفتمان برتر، لندن - خبرنگاران - در حالی که خبرها امروز حاکی از ابتلای بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس به ویروس کرونا است، رسانه های این کشور دقایقی پیش اعلام کردند که مت هنکوک وزیر بهداشت دولت جانسون هم به کرونا مبتلا شده است.

خبرنگاران بعداز جانسون، وزیر بهداشت انگلیس هم به کرونا مبتلا شد

ساعتی پس از آنکه نخست وزیر انگلیس از ابتلای خود به بیماری کوید-19 اطلاع داد، هنکوک هم خاطرنشان کرد که از علائم خفیف این بیماری برخوردار است و خود را در خانه قرنطینه نموده است.

وی بر همین اساس اضافه کرد که به اداره امور وزارت بهداشت از منزل ادامه خواهد داد.

هنکوک همچنین در فیلمی که در توئیتر منتشر کرد اضافه کرد که در چند روز گذشته از منزل کار نموده و دیگران را به این کار تشویق کرد. وی اضافه کرد که پس از انتها دوره 14 روزه خود را از قرنطینه خارج خواهد نمود.

او در حالی این مطلب را بیان نمود که چهارشنبه گذشته در مجلس عوام حاضر شد و درباره برنامه های دولت برای مقابله با کرونا سخنرانی کرد.

هنکوک در این جلسه کنار معاون خود ندین دوریس نشسته بود که چندی پیش از ابتلای خود به کرونا اطلاع داد.

وی بیان نمود که خانم دوریس بهبود یافته و در کمال سلامتی در مجلس حاضر شده است. وزیر بهداشت انگلیس بدون اشاره به شرایط هزاران بیماری که هفته ها در بیمارستان های این کشور تحت درمان کرونا هستند، مدعی شد تمام شواهد نشان می دهد که در بازه زمانی کوتاه، فرد دوباره به کرونا مبتلا نمی گردد.

آمار ابتلا به کرونا در انگلیس روز به روز در حال افزایش است. تا به امروز 11 هزار و 658 نفر به بیماری کوید-19 مبتلا شده و 578 نفر جان خود را از دست داده اند.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس ساعتی پیش در فیلمی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، خاطرنشان کرد: خود را در خانه قرنطینه نموده ام و از خانه کار می کنم. درست ترین کار همین است.

وی اضافه کرد: به وسیله ویدئو کنفرانس رهبری دولت در مبارزه با ویروس کرونا را ادامه خواهد داد.

جانسون دوشنبه گذشته با اعلام شرایط اضطراری، مقررات منع رفت و آمد در سراسر کشور را به اجرا گذاشت.

به دنبال اعلام ابتلای نخست وزیر انگلیس به ویروس کرونا، احتمال ابتلای ملکه این کشور به خاطر ملاقات اخیرش با بوریس جانسون قوت گرفته است. پیش از این هم تست کرونای ولیعهد انگلیس مثبت اعلام شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 833

به "خبرنگاران بعداز جانسون، وزیر بهداشت انگلیس هم به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بعداز جانسون، وزیر بهداشت انگلیس هم به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید