جزئیات رنگبندی کرونایی استان ها به تفکیک هر شهر

به گزارش گفتمان برتر، پس از انتشار تازه ترین رنگ بندی کرونایی کشور، فایلی تفکیکی از رنگبندی شهرها و شهرستان ها منتشر شد.

جزئیات رنگبندی کرونایی استان ها به تفکیک هر شهر

به گزارش خبرنگاران، با کاهشی شدن فرایند بستری در بسیاری از نقاط کشور، از امروز تعداد شهرستان های قرمز به 102 شهرستان کاهش یافت. علاوه بر آن 235 شهرستان نارنجی و 111 شهرستان زرد هستند.

با افزایش مبتلایان در استان سیستان و بلوچستان، تعداد شهرستان های آبی به صفر رسید.

بنابر اعلام وبدا، شهرستان های دهاقان (اصفهان)، بوشهر، تنگستان و جم (بوشهر)، نهبندان (خراسان جنوبی)، ایذه و باغ ملک (خوزستان)، طارم و ماه نشان (زنجان)، خاش، زابل، زاهدان و نیک شهر (سیستان و بلوچستان)، خرامه ، خرم بید، سپیدان، قیر و کارزین و مرودشت (فارس)، دهگلان و سقز (کردستان)، رودبار جنوب و عنبرآباد (کرمان)، روانسر (کرمانشاه)، باشت (کهگیلویه و بویراحمد)، کردکوی و کلاله (گلستان)، بستک، جاسک و میناب (هرمزگان) از امروز در شرایط قرمز قرار گرفتند.

بر این اساس به عنوان مثال در استان تهران 4 شهرستان قرمز و 12 شهرستان نارنجی داشته و یا در استان اصفهان 3شهرستان قرمز، 19 شهرستان نارنجی و 2 شهرستان زرد رویت می گردد.

به گزارش خبرنگاران، شرایط زرد به معنای خطر متوسط بوده و در این شرایط فقط سطح شغلی 4 تعطیل خواهد بود. شرایط نارنجی به معنای پرخطر است در این شرایط سطح شغلی 3 و 4 تعطیل خواهند بود و شرایط قرمزبه معنای شرایط خیلی پرخطر است که در این شرایط همه مشاغل (به جز موارد ضروری سطح یک)تعطیل خواهند بود. همچنین خروج خودروهای بومی از شهرستان های نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیربومی به شهرستان های نارنجی و قرمز ممنوع خواهد بود.

برای مشاهده فهرست کامل رنگبندی کرونایی شهرها اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1571

به "جزئیات رنگبندی کرونایی استان ها به تفکیک هر شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات رنگبندی کرونایی استان ها به تفکیک هر شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید