تمام فوتبالیستهای تحصیل نموده ایران را بشناسید

به گزارش گفتمان برتر، خیلی ها به این دلیل تحصیل می نمایند که بتوانند آینده شغلی بهتری داشته باشند. فوتبالیست ها، اما از نظر اقتصادی تامین هستند و بیشتر به دلیل علاقه به سمت درس و مشق می فرایند.

تمام فوتبالیستهای تحصیل نموده ایران را بشناسید

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بیشتر فوتبالیست های ایران ترجیح داده اند نهایتا تا دیپلم درس بخوانند و بعد از آن فوتبال را به صورت حرفه ای تری دنبال نمایند. این هم طبیعی است. خیلی از فوتبالیست ها در سرتاسر دنیا دقیقا همین شرایط را داشته اند.

خیلی ها به این دلیل تحصیل می نمایند که بتوانند آینده شغلی بهتری داشته باشند. فوتبالیست ها اما از نظر اقتصادی تامین هستند بنابراین طبیعی است که خیلی از آنها بگویند درس به کارشان نمی آید.

هستند بازیکنانی که با وجود مشغله های فراوان به دلیل فعالیت در این رشته، همچنان به تحصیل هم ادامه می دهند. مثلا شاید برایتان جالب باشد که بدانید وریا غفوری در حال حاضر درس می خواند تا فوق لیسانس خود را بگیرد.

او شاید نگاهش به آینده نگاه مدیریتی است و به همین دلیل پی علم و دانش رفته است. این گاهی می تواند بهانه خوبی برای درس خواندن باشد.

مثلا نیما نکیسا گلر اسبق تیم ملی و پرسپولیس وقتی فهمید در عرصه مربیگری به او بازی نمی رسد، درس خواند و درس خواند تا وارد حوزه مدیریت گردد.

او در حال حاضر دانشجوی مقطع دکتراست و به زودی فارغ التحصیل می گردد. در این جدول به نام فوتبالیست هایی اشاره شده که درس خوانده اند و یا هنوز فارغ التحصیل نشده اند.

*البته لیست زیر نفراتی هستند که در حال حاضر فوتبال بازی می نمایند.
دانشجوی فوق لیسانس
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1301

به "تمام فوتبالیستهای تحصیل نموده ایران را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام فوتبالیستهای تحصیل نموده ایران را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید