تقدیر نخست وزیر بریتانیا از نویسنده 8ساله

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی- میلان کومار، دانش آموز مدرسه بولتون در انگلیس پیروز شد یک چالش قرنطینه ای را که خواندن 50 کتاب در طی 3 ماه بود به پایان برساند و با الهام از کتاب هایی که در این مدت خوانده هفته ها و ماه های بعدی را به نوشتن یک کتاب کودک با عنوان شکوه کریسمس کوید اختصاص دهد.

تقدیر نخست وزیر بریتانیا از نویسنده 8ساله

داستان کتاب او درباره پسربجه ای است که می خواهد در اوج شیوع پاندمی، شادی حال و هوای کریسمس را به شهر خود بازگرداند و جشن باشکوهی را تدارک ببیند.

کومار قرار است درآمد حاصل از فروش این کتاب را به مرکزی برای حمایت از بچه هایی که به دلیل کوید-19 از تحصیل عقب مانده اند اختصاص دهد.

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا با تحسین و تقدیر از اقدام میلان کومار جایزه ای را تحت عنوان نقطه های نور به پاس کوشش ها و پشتکار او و روحیه یاری به دیگران اعطا کرد.

او پیش از نیز این در تابستان گذشته با 50 دور رکاب زدن به مدت 10 روز دور ورزشگاه دانشگاه بولتون توانسته بود برای یک خیریه مقداری پول جمع آوری کند.

میلان کومار می گوید بسیار شاد که نخست وزیر این کشور کوشش های او برای جمع آوری یاری اقتصادی در راستای افزایش سطح دانش و سواد ملی نادیده نگرفته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1353

به "تقدیر نخست وزیر بریتانیا از نویسنده 8ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر نخست وزیر بریتانیا از نویسنده 8ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید