تظاهرات اردنی ها مقابل سفارت فرانسه در امان

به گزارش گفتمان برتر، مردم اردن در اعتراض به مواضع ضد اسلامی رئیس جمهور فرانسه مقابل سفارت این کشور در امان تظاهرات نموده و خواهان تحریم کالاهای فرانسوی شدند.

تظاهرات اردنی ها مقابل سفارت فرانسه در امان

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از روزنامه الغد، مردم فرانسه روز سه شنبه با تجمع مقابل سفارت فرانسه در شهر امان، اظهارات امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه علیه اسلام و پیامبر اکرم (ص) را به شدت محکوم کردند.

معترضان اردنی در واکنش به اظهارات ماکرون در حمایت از اقدام موهن نشریه های فرنسوی در اهانت به پیامبر اسلام (ص)، با سر دادن شعارهایی خواهان تحریم کالاهای فرانسه در کشورشان شدند.

این اعتراضات در حضور نیروهای اردنی و با وجود تدابیر شدید امنیتی در اطراف سفارت فرانسه در امان برگزار شده است.

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه اخیراً بار دیگر بر مواضع اسلام ستیزانه خود تأکید کرد و با اعلام حمایت خود از نشریه هایی که کاریکاتورهای موهن علیه مقدسات اسلامی و پیامبر گرامی اسلام(ص) منتشر نموده اند، گفت که مانع این کار آنها نخواهد شد.

اظهارات ضد اسلامی ماکرون با اعتراضاتی گسترده در کشورهای اسلامی روبه رو شده است و در بسیاری از کشورهای عربی، از جمله در قطر، کویت، اردن و نوار غزه، بعضی از فروشگاه ها کالاهای ساخت فرانسه را تحریم نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1149

به "تظاهرات اردنی ها مقابل سفارت فرانسه در امان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات اردنی ها مقابل سفارت فرانسه در امان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید