تشدید محدودیت ها در فرانسه به دنبال افزایش شمار جانباختگان بر اثر کرونا

به گزارش گفتمان برتر، به دنبال افزایش آمار جانباختگان شهروندان فرانسوی مبتلا به ویروس کرونا، محدودیت ها در این کشور تشدید شد.

تشدید محدودیت ها در فرانسه به دنبال افزایش شمار جانباختگان بر اثر کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، همزمان با افزایش شمار جانباختگان ناشی از بیماری کووید 19 در فرانسه، دولت و شهرداری های شهرهای مختلف این کشور محدودیت های بیشتری برای عبور و مرور شهروندان در دوره قرنطینه وضع کردند. به طوری که در شهر ساحلی بیاریتز نشست بیش از دو دقیقه در کنار ساحل ممنوع شده و افراد بالای 10 سال در شهر سو واقع در حومه جنوبی پاریس موظف هستند پیش از خروج اضطراری از منزل، صورت و بینی خود را بپوشانند. هر فردی که از این محدودیت ها سرپیچی کند با جریمه نقدی 135 یورویی روبرو خواهد شد.

دولت فرانسه از 17 مارس (27 اسفند 98) اجرای سیاست قرنطینه عمومی را شروع نموده که افزون بر محدودسازی تردد عمومی در سطح کشور، بسیاری از کسب و کارهای غیرضروری نیز تعطیل شده اند.

بر همین اساس بانک مرکزی فرانسه در تازه ترین برآورد خود اعلام نموده که رشد مالی این کشور در نیمه نخست امسال میلادی 6 درصد کاهش خواهد یافت.

در روز گذشته 1417 شهروند فرانسه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند و با احتساب آن، تعداد کل جانباختگان فرانسوی به 10,328 نفر رسید.

همچنین بر اساس آمارهای منتشرشده، آمار کلی فرانسویان مبتلا به کرونا به 109,069 رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 869

به "تشدید محدودیت ها در فرانسه به دنبال افزایش شمار جانباختگان بر اثر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید محدودیت ها در فرانسه به دنبال افزایش شمار جانباختگان بر اثر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید