تبریز، خطیبی: از مسئولان فدراسیون می خواهم VAR را به لیگ برتر بیاورند، شهر خودرو یک موقعیت هم نداشت

به گزارش گفتمان برتر، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مدعی شد تیمش از نظر فوتبالی برتر از شهر خودرو بوده و به این تیم فرصت ایجاد موقعیت نداده است.

تبریز، خطیبی: از مسئولان فدراسیون می خواهم VAR را به لیگ برتر بیاورند، شهر خودرو یک موقعیت هم نداشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از تبریز، رسول خطیبی پس از شکست یک بر صفر شاگردانش مقابل تیم فوتبال شهر خودروی مشهد گفت: در مورد بازی حرفی ندارم، چرا که از نظر فوتبالی برتر بودیم و آنها یک موقعیت هم نداشتند. آن یک گل هم که خوردیم روی اشتباه خودمان بود. در نیمه دوم آنها اصلاً به زمین ما نیامدند.

وی افزود: اینکه می گویم حرفی ندارم به این خاطر است که هدایت ممبینی (رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال) باید بیاید و به سؤالات شما در مورد بازی پاسخ دهد! من از او خواهش می کنم این کار را انجام دهد. این بازی تمام شد و رفت، اما من از مسئولان رده بالای فدراسیون می خواهم سیستم VAR را به لیگ برتر بیاورند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که بسیار عصبانی بود، یادآور شد: نمی دانم چرا اجازه نمی دهند سیستم VAR در لیگ ما استفاده شود، در حالی که اگر این سیستم را بیاورند خیلی ها به هدف شان نخواهند رسید. در مورد بازی هیچ حرفی ندارم و جواب سؤالات تان را از ممبینی بگیرید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 292

به "تبریز، خطیبی: از مسئولان فدراسیون می خواهم VAR را به لیگ برتر بیاورند، شهر خودرو یک موقعیت هم نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، خطیبی: از مسئولان فدراسیون می خواهم VAR را به لیگ برتر بیاورند، شهر خودرو یک موقعیت هم نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید