تارتار: با همان انرژی بازی با سپاهان، مقابل پرسپولیس بازی می کنیم، امیدوارم برنده بازی فردا داور باشد

به گزارش گفتمان برتر، سرمربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد که داور جوان ملاقات فردای این تیم برابر سپاهان قضاوت خوبی داشته باشد.

تارتار: با همان انرژی بازی با سپاهان، مقابل پرسپولیس بازی می کنیم، امیدوارم برنده بازی فردا داور باشد

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل سپاهان گفت: قبل از اینکه در رابطه با بازی صحبت کنم، باید در مورد رأیی حرف بزنم که تغییر کرد. باید تشکری از اعضای کمیته استیناف داشته باشم و بعلاوه به فدراسیون بابت حضور چنین افرادی در بدنه اش تبریک بگویم. واقعاً این فدراسیون ما را امیدوار کرد و خیلی خوشحالیم و حق ما را برگرداندند. در نهایت از همه عزیزان تشکر می کنم و امیدوارم همواره به همین شکل باشد، آرا عادلانه باشد. بعلاوه باید تشکر ویژه ای از آقای صالحی، رئیس کمیته استیناف داشته باشم. تعریف او را شنیده بودم و با این رأی تعیین شد که انسانی پاک است.

وی اضافه کرد: فردا بازی سنگینی برای ما خواهد بود. با توجه به شرایطش سپاهان در جدول رده بندی و حضور این تیم در کورس قهرمانی با تیم پرسپولیس، کار برای ما سخت است. سپاهان تیمی بسیار منسجم است که از نظر باشگاهی ساختار منسجمی دارند. کادرفنی باهوش، کاربلند و بازیکنان بسیار با کیفیتی هستند.

سرمربی پیکان گفت: کارمان سخت است، اما شرایط ما هم طوری است که بازیکنان مان سرشار از انگیزه هستند. به خصوص مقابل تیم های عظیم سراسر انگیزه ایم و درست است که در جدول جای امنی داریم، اما اگر کوشش بیشتری داشته باشیم، می توانیم صندلی بهتری هم داشته باشیم. فقط سه امتیاز با تیم چهارم جدول فاصله داریم و اگر از همین امروز استارت بزنند، می توانیم در خاتمه فصل صندلی مناسبی داشته باشیم. به بازیکنانم گفته ام اگر می خواهید عظیم شوید و فصل بعد در تیم های عظیم خواستار داشته باشید، باید مقابل تیم های عظیم خودتان را نشان بدهید و امیدوارم بتوانیم مقابل سپاهان یک بازی خوب همراه با نتیجه را داشته باشیم.

تارتار در مورد اینکه برخی معتقدند که کلید قهرمانی این فصل در دست اوست که این هفته با سپاهان و هفته خاتمهی مقابل پرسپولیس بازی خواهد نمود، گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم. همان توانی که فردا مقابل سپاهان می گذاریم، در روز آخر مقابل پرسپولیس خواهیم گذاشت. همواره به بازیکنانم می گویم که نباید هیچ حقی به گردن مان باشد. به باشگاه مان تعهد داریم و این را ثابت کردیم. هرچند اکنون وقت صحبت در مورد پرسپولیس نیست، چون با سپاهان بازی داریم. پله پله جلو می رویم که بعد از این ملاقات با مس رفسنجان، فولاد، ماشین سازی و پرسپولیس بازی داریم. یک به یک جلو می رویم و به بازیکنان گفته ایم که به هر بازی به چشم یک فینال نگاه نمایند. می خواهیم صندلی خوبی داشته باشیم تا نگاه ها به پیکانی که معمولاً صندلی خوبی نداشته را تغییر دهیم. کوشش مان را می کنیم و با توجه به تعهدمان ذره ای کم نخواهیم گذاشت.

وی درباره شرایط عجیب پیکان که هفته گذشته و پیش از ملاقات با نساجی تیمش در منطقه سقوط بود و حالا با بازگشت رأی این تیم شانس کسب سهمیه است، گفت: ما به حق مان رسیدیم. از تمام مسئولان هم تشکر کردم. این حق مان بود، چون در زمین مسابقه و با 11 نفر بازی را برده بودیم و بازیکن اضافه نداشتیم. بازیکن تعویضی ششم هم تأثیری در نتیجه بازی نداشت. به شرف تمام اعضای استیناف و در رأس آنها آقای صالحی درود می فرستم که حق ما را به ما برگرداندند.

سرمربی پیکان درباره اینکه داور ملاقات تیمش مقابل سپاهان میثم حیدری است که خاطرات خوبی از او ندارد، گفت: بله، همینطور است و آقای حیدری هم از داوران جوان محسوب می گردد. امیدوارم فردا برنده بازی داور باشد. با او کاری ندارم، اما برخی از داوران می خواهند با تجربه عمل نمایند و به صندلی تیم ها در جدول نگاه می نمایند که مثلاً پیکان سقوط نمی نماید و خیلی هم مدعی نیست، اما سپاهان در کورس قهرمانی است و مبادا برای آنها اشتباه گردد. این نگاه باید به تیم ما هم باشد که حقی از تیم ما ضایع نگردد. امیدوارم آقای حیدری فردا قضاوت خوبی داشته باشد، هرچند قبلاً قضاوت خوبی برای ما نداشته و این را جزو اشتباهات سهوی او می گذاریم، امیدوارم فردا روز خوب او باشد.

تارتار در واکنش به این سؤال که فکر می نماید کدام تیم ها این فصل سقوط می نمایند، گفت: امیدوارم تیمی سقوط کند که ضعیف تر است. چون در فوتبال ما گاهی اینطور نمی گردد و اشتباهاتی صورت می گیرد که می دانیم سهوی است، اما امیدوارم این فصل تیمی سقوط کند که ضعیف تر است.

به گزارش خبرنگاران، امیر صادقی پناه، مدیر رسانه ای تیم فوتبال پیکان هم در نشست خبری درباره تصمیم برخی خبرگزاری ها مبنی بر عدم پوشش نشست های خبری در صورت عدم حضور سرمربیان گفت: ما در باشگاه پیکان و باشگاه های دیگری که آقای تارتار حضور داشتند، احترام به اصحاب رسانه و حضور در نشست های خبری را در دستور کار قرار داده اند. اگر در برخی نشست های خبری هم نبودند و آقای حسین پاشایی، دستیار اول او در نشست خبری حاضر شده، به علت برخی گرفتاری ها شخصی یا باشگاهی بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1646

به "تارتار: با همان انرژی بازی با سپاهان، مقابل پرسپولیس بازی می کنیم، امیدوارم برنده بازی فردا داور باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: با همان انرژی بازی با سپاهان، مقابل پرسپولیس بازی می کنیم، امیدوارم برنده بازی فردا داور باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید