به مارادونا گفتم تست دوپینگ می گیرند، عصبانی شد!

به گزارش گفتمان برتر، خوزه لوییز چیلاورت، دوازه بان سابق پاراگوئه در خصوص رابطه پرتنش خود با دیگو مارادونا صحبت کرد.

به مارادونا گفتم تست دوپینگ می گیرند، عصبانی شد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در یک دهه اخیر و بعد از ظهور درخشان لیونل مسی، بسیاری در خصوص برچسب بهترین بازیکن تاریخ به مارادونا تردید پیدا نموده اند و در این رابطه در بین طرفداران فوتبال در سراسر دنیا دودستگی ایجاد شده است. اما خوزه لوییز چیلاورت با قدرت تمام طرفدار لیونل مسی است و تاکید دارد مارادونا حتی نتوانست به بخشی از پیروزیت های این بازیکن نیز دست یابد.

خوزه لوییز چیلاورت گفت: مارادونا حتی پیروز به کسب کسری از پیروزیت های لیونل مسی نیز نشده و از نظر من مسی بهترین بازیکن دنیا است. مردم آرژانتین باید به خاطر اینکه مسی به جای بازی کردن در تیم ملی اسپانیا حضور در ترکیب آلبی سلسته را انتخاب کرد خدا را شکر نمایند و تماشای بازی این بازیکن برای من لذت بخش است.

خوزه لوییز چیلاورت که در دوران ورزشی اش با دیگو مارادونا تنش داشت، با اشاره به ملاقات ولزسارسفیلد و بوکاجونیورز که در آن مسابقه دروازه بان پاراگوئه ای با نواختن ضربه ایستگاهی پیروز به گلزنی شد، گفت: مارادونا در آن ملاقات نسبت به من رفتاری توام با بی احترامی داشت و البته من نیز پاسخش را می دادم. به طعنه به مارادونا گفت که امروز نیز قرار است از تو آزمایش دوپینگ بگیرند و همین حرف باعث عصبانیت مارادونا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1000

به "به مارادونا گفتم تست دوپینگ می گیرند، عصبانی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مارادونا گفتم تست دوپینگ می گیرند، عصبانی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید