بهترین برند خبرنگاران مسافرتی کدام است؟!

به گزارش گفتمان برتر، چطور باید در هنگام خرید خبرنگاران بهترین انتخاب را داشته باشیم؟ طراحی، مقاومت، رنگ و راحتی در حمل و نقل از جمله عوامل مهم در انتخاب یک خبرنگاران است. تمامی این ویژگی ها خبرنگاران دلسی را به یک انتخاب بی نظیر در بین برند های خبرنگاران سفری تبدیل نموده است. وقتی صحبت از خبرنگاران می گردد، اغلب افراد اولین برندی که به ذهنشان می رسد برند دلسی است که این موفقیت در پی 70 سال کوشش این برند فرانسوی برای بهبود کیفیت محصولات خود به دست آمده است.

بهترین برند خبرنگاران مسافرتی کدام است؟!

از پروفایل ما وبلاگ سفربرو دیدن نمایید.

انواع مدل ها

خبرنگاران های دلسی از مدل های متنوع و جذابی تشکیل شده اند که با هر سلیقه ای منطبق هستند و شما می توانید در هنگام خرید خبرنگاران دلسی از بین مدل های متنوع چرخدار و خبرنگاران های مسافرتی دلسی، مدل مورد نظر خود را پیدا کنید. این خبرنگاران ها، جادار، قابل حمل و بسیار سبک می باشند و از این جهت برای حمل در فرودگاه و جهت های طولانی بسیار ایده آل اند. به علاوه سبکی آن ها باعث می گردد مشکل اضافه بار در فرودگاه نداشته باشید. سایز های خبرنگاران های دلسی شامل : خبرنگاران سایز کابین، متوسط، عظیم استاندارد 23 کیلویی و عظیم 30 کیلویی و همچنین ست سه تکه خبرنگاران می گردد. خبرنگاران دلسی در دیزاین ها، رنگ ها و اندازه های مختلف فراوری شده است تا نیازهای افراد با سلایق متفاوت را برطرف کند. از پرطرفدارترین مدل های خبرنگاران دلسی می توان به مدل های چاتلت، تاسمان، مونت مارتر پرو، بلفورت و هلیوم اشاره نمود.

مزیت های برند دلسی

خبرنگاران دلسی برندی فرانسوی که تحت لایسنس این کشور در چین فراوری می گردد و بیش از 70 سال از تاسیس این برند می گذرد.

این برند با به کارگیری از طرح های منحصر به فرد و پیش گام بودن در صنعت کیف و خبرنگاران و با بالا نگه داشتن کیفیت محصولات خود همیشه سعی بر پیشتاز بودن و حفظ صندلی جهانی خودرا دارد .

تمامی محصولات دلسی با توجه به نوع، دارای گارانتی بین المللی، سه ساله، پنج ساله، ده ساله و در بعضی اقلام به صورت مادام العمر می باشند.

برای خرید خبرنگاران دلسی، وبسایت نمایندگی رسمی دلسی در ایران می تواند اولین انتخاب شما باشد.

منبع: چمدان
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1277

به "بهترین برند خبرنگاران مسافرتی کدام است؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین برند خبرنگاران مسافرتی کدام است؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید