برگزاری موفقیت آمیز آزمون استخدامی بخش خصوصی علی رغم سنگ اندازی ها

به گزارش گفتمان برتر، دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به حمایت های این معاونت از کسب و کارهای نوآورانه و نوپا، گفت: با وجود بعضی تردیدها و مخالفت ها، آزمون استخدام بخش خصوصی که به سومین دوره خود رسیده است، با موفقیت برگزار می گردد.

برگزاری موفقیت آمیز آزمون استخدامی بخش خصوصی علی رغم سنگ اندازی ها

به گزارش خبرنگاران سیدمحمدحسین سجادی نیری در مجمع هماهنگی بخش خصوصی، این مجمع را یکی از بازوهای مهم کشور در تحقق اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی دانست و اضافه کرد: تحقق این دو مهم از راه اعتماد به بخش خصوصی، اعتماد به توانمندی های آحاد مردم و اعتماد به توانایی و نقش شرکت های دانش بنیان، صنعتی، تجاری، فناور و خلاق در توسعه کشور امکان پذیر خواهد بود.

سجادی نیری، برگزاری چنین مجمعی را حاصل بلوغ بخش خصوصی خواند و از 800 مدیر شرکت نماینده در مجمع دعوت کرد تا یکی از مسائل اصلی این حوزه را که عدم تطبیق استخدام نیروهای مراجعه نماینده به سازمان ها با فرصت های شغلی موجود است، به وسیله تعامل و همکاری برطرف نمایند.

وی به سابقه آشنایی خود با بنیان گذاران فن آورد در دفتر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره نمود و اضافه کرد: وقتی این جوان ها را دیدیم، به دلیل جوانی و نداشتن سابقه زیاد در پیروزیت شان تردید داشتیم و نمی دانستیم آیا حمایت معاونت از چنین مجموعه ای به صلاح هست یا نه و حتی ممکن بود تیغ تیز رسانه ها متوجه این حمایت و تبعات آن بشود. خطر دیگر، امکان مشکل سازی برخی از کاریابی های رقیب در رسانه ها به قصد ایجاد شرایط ناخوشایند برای این جوان ها بود، هر چند که این اتفاقات در سال های بعد افتاد.

دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز کشور مهمترین احتیاج فعلی کشور را امید و ایمان به ساخت یک آینده درخشان دانست و حفظ امید را منوط به تمرکز روی کوشش ها و دستاوردهای بخش خصوصی خواند و اضافه کرد: در جامعه امروز نمونه های پیروز زیادی داریم؛ از جمله کوشش کسب وکارهای نوپایی که علی رغم سنگ اندازی های زیاد از سوی اصناف و اتحادیه ها، پیروز شده اند و باری از روی دوش جامعه برداشته اند.

وی با اشاره به ناملایماتی که برای برگزاری آزمون استخدامی شرکت های خصوصی، تاکید نمود: این ناملایمات خوشبختانه در حال کمرنگ شدن و مرتفع شدن است و امیدوارم با توجه به کوشش های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تمام دستگاه های دولتی، خصوصیات و لوازم فضای نوآورانه امروز را درک و منطبق با این احتیاجها حرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 299

به "برگزاری موفقیت آمیز آزمون استخدامی بخش خصوصی علی رغم سنگ اندازی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری موفقیت آمیز آزمون استخدامی بخش خصوصی علی رغم سنگ اندازی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید