بازی بعدی فرام سافتور رو به اتمام است؛ میازاکی پروژه بعد را کارگردانی می نماید

به گزارش گفتمان برتر، در مصاحبه جدیدی که به تازگی منتشر شده، رئیس استودیوی فرام سافتور و کارگردان بازی الدن رینگ یعنی هیدتاکا میازاکی، به طور رسمی تایید کرد که بازی های جدیدی در این استودیو در دست ساخت هستند.

بازی بعدی فرام سافتور رو به اتمام است؛ میازاکی پروژه بعد را کارگردانی می نماید

در سال 2018، مصاحبه ای با میازاکی درباره بازی Sekiro: Shadows Die Twice اجرا شده و او در آن موقع اشاره نموده بود که استودیو در حال کار روی دو بازی معرفی نشده است. بالاخره تعیین شد که یکی از این بازی ها الدن رینگ بوده است. میازاکی در پاسخ به سوالی در خصوص فرایند ساخت بازی دوم بیان نمود که توسعه این بازی در حال حاضر در مراحل نهایی است. او در ادامه در خصوص آینده و اهداف خود گفت:

گفتنی که آگوست سال گذشته، در شایعاتی ادعا شد که فرام سافتور در حال ساخت یک اثر سولزلایک به طور انحصاری برای پلی استیشن است اثری که که ظاهرا قرار بود شباهت هایی با سری دارک سولز داشته باشد. با این حال در اوایل امسال شاهد لو رفتن تصاویری از بازی Armored Core 6 بودیم و به نظر می رسد که این اثر قرار است پروژه تازه میازاکی و استودیوی او باشد.

در نهایت در خصوص آینده استودیو، او تایید کرد که تیم سازنده به انتشار به روزرسانی های مختلف برای بازی الدن رینگ ادامه خواهد داد. بعلاوه به نظر می رسد که بازی های دیگری نیز در دست ساخت هستند که میازاکی آن ها را کارگردانی نخواهد کرد. او در این باره اضافه نمود:

تازهترین بازی استودیوی فرام سافتور یعنی الدن رینگ، روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2017

به "بازی بعدی فرام سافتور رو به اتمام است؛ میازاکی پروژه بعد را کارگردانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی بعدی فرام سافتور رو به اتمام است؛ میازاکی پروژه بعد را کارگردانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید