بازدید از پارکینگ های ایران خودرو؛ موضوع احتکار خودرو منتفی است

به گزارش گفتمان برتر، در پی انتشار شایعاتی مبنی بر دپوی خودرو توسط گروه صنعتی ایران خودرو، صبح امروز مدیرکل بازرسی و مدیرکل حقوقی وزارت صمت از پارکینگ خودرو های دارای کسری این خودروساز بازدید کردند.

بازدید از پارکینگ های ایران خودرو؛ موضوع احتکار خودرو منتفی است

به گزارش ایکوپرس، در این بازدید، توضیحات لازم در مورد هر یک از خودرو ها و تعداد قطعات کسری، توسط قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش و نیز مدیر مونتاژ ایران خودرو، به صورت مبسوط ارایه شد.

غلامرضا صارمیان، مدیرکل بازرسی وزارت صمت، با اشاره به بازدید اجرا شده، عنوان نمود: دفتر بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت حسب وظایف ذاتی خود مکلف است هم به گزارش هایی که در فضای مجازی درباره شرکت های خودروسازی منعکس می گردد و هم به شائبه اقدام به احتکار خودرو توسط خودروساز ها رسیدگی کند، به همین جهت حسب دستور مقام عالی وزارت خانه، امروز از این شرکت خودروساز بازدید به عمل آوردیم.

وی با بیان اینکه با توجه به توضیحات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و بازدید میدانی از شرکت و محل دپوی خودروها، این مساله برایمان محرز شد که موضوع احتکار منتفی است، اظهار کرد: عمده مسائل به دلیل کسری قطعات خودرو است که در این باره گزارش لازم منعکس خواهد شد.

صارمیان ضمن اشاره به تعهد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به تسریع در تامین قطعات، تکمیل خودرو ها و انجام تعهدات به مشتریان، اظهار امیدواری کرد: پس از ارایه این گزارش، مسائل کسری قطعاتی که ناشی از توقف در گمرک است، با همراهی و یاری گمرک جمهوری اسلامی، در ترخیص کالا ها برطرف گردد.

مدیرکل بازرسی وزارت صمت در ادامه با اشاره به مسائل ناشی از تخصیص ارز در خرید قطعات نیز اظهار داشت: موضوع تخصیص ارز در ارتباط با بانک مرکزی است که وزرات صمت در جهت برطرف مشکل، آن را دنبال خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1141

به "بازدید از پارکینگ های ایران خودرو؛ موضوع احتکار خودرو منتفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از پارکینگ های ایران خودرو؛ موضوع احتکار خودرو منتفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید