امیری: می خواهند بیرانوند را از پرسپولیس دور نمایند، یک صفر بردن ایراد نیست

به گزارش گفتمان برتر، هافبک - مهاجم تیم پرسپولیس می گوید فشار زیادی روی دروازه بان و مهاجم این تیم قرار گرفته است که باید به آن ها فرصت داده گردد.

امیری: می خواهند بیرانوند را از پرسپولیس دور نمایند، یک صفر بردن ایراد نیست

به گزارش خبرنگاران، وحید امیری هافبک - مهاجم پرسپولیس درباره رجحان یک گله تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: موقعیت های ما از دقیقه 85 به بعد بود که در اوج خستگی مان بود و روز به روز بهتر خواهیم شد.

او ادامه داد: پرسپولیس 3 فصل است که قهرمان می گردد و نمی توان به این خرده گرفت که چرا یک بر صفر یا دو بر صفر می بریم. به هر حال در لیگ ایران همواره تیمی که این گونه نتیجه گرفته توانسته قهرمان گردد و این ایراد نیست.

امیری درباره حواشی اخیر بیرانوند افزود: بیرانوند همواره خودش را به فوتبال ایران و آسیا ثابت نموده است و در جهان هم او را می شناسند و به هر طریقی نمی خواهند بیرانوند در پرسپولیس بازی کند. هر بازیکنی با تمام توانش برای پرسپولیس بازی می نماید؛ یکی سر مقابل توپ می گذارد و یکی تکل می زند. نباید بگذاریم برای بازیکنان تیم حاشیه درست گردد.

او درباره ناکامی علیپور در گلزنی نیز توضیح داد: این فشار باید از روی علیپور برداشته گردد. او یکی از بهترین های تاریخ پرسپولیس است و 3 سال است بدون گرفت کارت زرد همین گونه برای پرسپولیس توپ می زند و گاهی اوقات طبیعی است که خسته گردد. علیپور دوباره به روند گلزنی برخواهد گشت.

این هافبک - مهاجم پرسپولیس درباره داربی 90 پایتخت شرح داد: داربی همواره حساسیت خاص خود را دارد و تمام کوشش خود را می کنیم که بازی درخور نام پرسپولیس به نمایش بگذاریم. نتایج دست خدا است اما امیدوارم به نفع ما رقم بخورد. در داربی هیچ تیمی از قبل برنده یا بازنده نیست و سوا از هر نتیجه بازی تماشاگرپسندانه ای را ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 293

به "امیری: می خواهند بیرانوند را از پرسپولیس دور نمایند، یک صفر بردن ایراد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: می خواهند بیرانوند را از پرسپولیس دور نمایند، یک صفر بردن ایراد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید