اقدام قابل تحسین میوه فروش اهوازی برای یاری به مردم در مقابل کرونا

به گزارش گفتمان برتر، تصویری جالب از اقدام قابل تحسین میوه فروش اهوازی برای یاری به مردم در مقابل کرونا را مشاهده می کنید.

اقدام قابل تحسین میوه فروش اهوازی برای یاری به مردم در مقابل کرونا

به گزارش خبرنگار ، همانطور که پیش بینی می شد، ویروس کرونا وارد ایران شد و چند روزی است که به تیتر یک اخبار رسانه ها و مهم ترین دغدغه مردم تبدیل شده است.به محض اعلام ورود ویروس کرونا به کشور، بازار شایعات فضای مجازی و دروغ پراکنی عده ای فرصت طلب برای موج سواری بر امنیت روانی جامعه داغ شد.

در میان تمام جوسازی ها و دروغ پردازی های عده ای فرصت که با احتکار ماسک و مواد ضدعفونی امنیت روانی جامعه را به خطر انداخته بودند. عده ای از هموطنان کشورمان در این شرایط به یاری هموطنان خود شتافتند و هرکس به اندازه توان خود سعی می نماید در این روزهای سخت با همدلی و اتحاد در مبارزه علیه ویروس کرونا نقش داشته باشد.

به تازگی تصویر میوه فروش اهوازی که به خاطر شیوع کرونا میوه هایی که برای مقاومت بدن مفید هستند را به نرخ تره بار عرضه می نماید تا مردم بتوانند بیشتر تهیه نمایند در فضای مجازی با واکنش های مثبت کاربران همراه شده است. در ادامه می توانید تصویری از این اقدام قابل تحسین میوه فروش اهوازی را مشاهده کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 758

به "اقدام قابل تحسین میوه فروش اهوازی برای یاری به مردم در مقابل کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام قابل تحسین میوه فروش اهوازی برای یاری به مردم در مقابل کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید