افتتاح 669 واحد مسکن مهر کرمانشاه تا انتها شهریور

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران/کرمانشاه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از افتتاح 669 واحد مسکن مهر استان تا سرانجام شهریور سال جاری اطلاع داد.

افتتاح 669 واحد مسکن مهر کرمانشاه تا انتها شهریور

جهت دریافت خدمات مبلمان باغی آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

مهرداد سالاری در جلسه امروز (24 اردیبهشت) شورای مسکن استان، از افتتاح 669 واحد مسکن مهر استان تا شهریوماه سال جاری اطلاع داد واضافه کرد: مسائل این تعداد واحد باید هرچه سریعتر مشخص تکلیف و برطرف گردد.

وی به مسائل پروژه 700 واحدی چشمه سفید کرمانشاه هم اشاره نمود و اضافه کرد: فاز اول این پروژه با بهره برداری از 300 واحد افتتاح شده و در حال حاضر فاز دوم این پروژه مشتمل بر 339 واحد با پیشرفت فیزیکی 82 درصدی همراه است.

وی اضافه کرد: این پروژه مسائلی در بحث تاسیسات زیربنایی دارد که مسائل تامین برق و گاز و زیرساخت های ارتباطی آن مرتفع شده و تنها بحث آب و فاضلاب آن باقی مانده که نهایتا ظرف یک ماه آینده مشخص تکلیف می گردد.

سالاری با اشاره به مسائل دیگر پروژه های مسکن مهر استان گفت: واحدهای مسکن مهر دارای متقاضی که متقاضیان هم سهم آورده خود را پرداخت نموده اند با یاری های دولتی مسائل زیرساخت های آنها مرتفع و به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در مورد واحدهای مسکن مهری که فاقد متقاضی بوده و یا متقاضیان توان تکمیل سهم آورده را ندارند، این واحدها جهت مشخص تکلیف سرمایه های ملی به مزایده گذاشته می شوند.

در این جلسه مسائل عمده پروژه های بلاتکلیف مسکن مهر استان تشریح و به آنها رسیدگی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 878

به "افتتاح 669 واحد مسکن مهر کرمانشاه تا انتها شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 669 واحد مسکن مهر کرمانشاه تا انتها شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید