ادعای مشاور ترامپ درباره نقش چین در شیوع کرونا

به گزارش گفتمان برتر، مشاور دونالد ترامپ با حمایت از سیاست های استرالیا در مقابله با چین گفت که آمریکا نیز به این سیاست ادامه خواهد داد.

ادعای مشاور ترامپ درباره نقش چین در شیوع کرونا

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پیتر ناوارو، مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در تبادل نظر با شبکه 9News گفت که رئیس جمهوری آمریکا پس از مرخص شدن از بیمارستان شرایط مناسبی داشته و آماده ادامه فعالیت خود است.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ناوارو همچنین گفت که ترامپ برای مناظره بعدی آماده می گردد و به گفته وی آنچه ما بر روی آن تمرکز داریم اساسا ارسال این پیغام برای مردم آمریکاست که دونالد ترامپ رئیس جمهور طبقات کارگر جامعه است. او کسی است که کسب و کار مناسبی برای کشورش به همراه خواهد داشت و نهادهای تولیدی ما را حفظ خواهد نمود.

وی در ادامه گفت: و در عین حال همانند استرالیا در مقابل چین ایستادگی خواهد نمود؛ اقدامی که خوشحالم اعلام کنم در حال حاضر نیز انجام می دهد.

ناوارو اضافه کرد: پیغام ما به مردم استرالیا این است که بر روی موضع خود پافشاری کنید. حزب کمونیست چین جهان را با ویروسی مرگبار آلوده کرد.

به ادعای ناوارو چین به دنبال آن است تا از این ویروس برای اعمال فشار بر همه استفاده کند و ما باید ثابت قدم باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1163

به "ادعای مشاور ترامپ درباره نقش چین در شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای مشاور ترامپ درباره نقش چین در شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید