اختصاص سهمیه هزار واحدی مسکونی برای بازنشستگان در استان

به گزارش گفتمان برتر، نوبخت از اختصاص سهمیه هزار واحدی مسکونی برای بازنشستگان در خراسان جنوبی اطلاع داد.

اختصاص سهمیه هزار واحدی مسکونی برای بازنشستگان در استان

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگار از ، نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در همه فعالیت های توسعه، نگاه دولت نسبت به محرومین است و عدالت را در کنار رشد مالی تعریف می کنیم.

او اضافه کرد: در این استان 5 هزار واحد مسکونی دیگر برای افراد داخل شهر در نظر گرفته شده است که از این میزان هزار واحد برای خانواده ای بازنشستگان خواهد بود.

نوبخت بیان نمود: با ساز و کاری که استاندار خراسان جنوبی در این استان طراحی می نماید برای بازنشستگان سهمیه هزار واحدی مسکونی در نظر گرفته خواهد شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: در بحث مسکن محرومان 10 هزار واحد مسکونی تعهد شده بود که 5 هزار واحد برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و 5 هزار واحد دیگر نیز برای افراد ساکن در روستا که از درآمد کافی برخوردار نیستند در نظر گرفته شد.

او توضیح داد: برای آینده 75 پروژه به ارزش هزار و 200 میلیاد تومان در این استان در نظر گرفته شده تا برنامه های جهش فراوری را در خراسان جنوبی تحقق بخشیم.

نوبخت هدف از این سفر را ارزیابی میزان پیشرفت برنامه دو ساله ای که در سال های 98 و 99 برای خراسان جنوبی درنظر گرفته شده بود دانست.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 934

به "اختصاص سهمیه هزار واحدی مسکونی برای بازنشستگان در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص سهمیه هزار واحدی مسکونی برای بازنشستگان در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید