ابتلا به کرونا همچنان فرایند افزایشی دارد

به گزارش گفتمان برتر، استاندار لرستان گفت: فرایند ابتلا به بیماری کرونا در استان همچنان افزایشی است و روزانه به طور متوسط 190 تا 200 بیمار جدید کووید 19 شناسایی می گردد.

ابتلا به کرونا همچنان فرایند افزایشی دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سیدموسی خادمی شنبه 31 خرداد در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا اظهار کرد: افزایش مبتلایان، لزوم رعایت بیش از پیش نکات بهداشتی توسط مردم را دو چندان نموده است.

وی توضیح داد: در شرایط کنونی پیگیری فعالیت های روزمره و کسب و کار صرفا با رعایت نکات بهداشتی مانند استفاده از ماسک باشد و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اجتماعات ضروری نیز جدی است.

استاندار لرستان کاهش قیمت ماسک در استان را یک اقدام تسهیلگرانه در زمینه پیشگیری از کرونا برشمرد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا مقرر شد ماسک با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار توزیع گردد که این مهم هفته آینده در بازار اجرایی خواهد شد.

خادمی خاطر نشان کرد: با تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا از این پس محدودیت ها به صورت شهرستانی، با در نظر دریافت شرایط و بدون تاثیرپذیری در کل استان اعمال می گردد و هر گونه اعمال محدودیت با پیشنهاد استان ها و با طرح در کمیته ای متشکل از وزیر کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تایید رییس جمهوری میسر خواهد بود.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن لغو تعطیلی پنجشنبه ها، مدارس و دانشگاه ها بسته به شرایط استان ها از اول تا 15 شهریور بازگشایی می گردد تا در صورت بروز مشکل در پاییز و زمستان، اختلال کمتری در فرایند آموزش ایجاد گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 991

به "ابتلا به کرونا همچنان فرایند افزایشی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلا به کرونا همچنان فرایند افزایشی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید