آخرین شرایط ارائه خدمات به بیماران کرونایی و پیوندی در بیمارستان امام خمینی

به گزارش گفتمان برتر، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اظهار کرد: حدود 360 تخت بیمارستانی و حدود 100 تخت ICU برای بیماران مبتلا به کووید 19 در مجتمع بیمارستانی امام خمینی تجهیز شده است.

آخرین شرایط ارائه خدمات به بیماران کرونایی و پیوندی در بیمارستان امام خمینی

خسرو صادق نیت در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: برنامه ریزی های ما در بیمارستان امام خمینی(ره) به گونه ای بوده که طی 9 ماه گذشته با کمبود تخت برای بیماران روبرو نشده ایم و تمام مراجعین در صورت احتیاج به خدمات بستری، پذیرش و بستری شده اند. این تدابیر به گونه ای است که با پیش بینی افزایش مراجعین و احتیاج به تخت جدید برای مبتلایان، تخت های جدید با تجهیزات لازم در بیمارستان فراهم نموده ایم تا بیماران احتیاجمند به بستری به علت کمبود تخت از درمان محروم نشوند.

وی ادامه داد: بیمارستان امام جزو مراکزی است که از اولین روزهای شیوع کووید 19 به تست PCR مجهز بود، به گونه ای که نه تنها از تمامی بیماران این بیمارستان تست PCR انجام می گردد بلکه تست چندین مرکز بهداشتی و بیمارستان های دیگر نیز توسط این بیمارستان انجام می گردد.

صادق نیت درباره شرایط کادر درمان بیمارستان امام خمینی اظهار کرد: به لطف خدا تا کنون هیچ کدام از کادر بیمارستان بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست نداده اند، اما بسیاری از همکاران و پرسنل ما به کرونا مبتلا شده اند و متاسفانه چند تن از کادر درمانی و اساتید ما اقوام نزدیک خود را بر اثر ابتلا به به کرونا از دست داده اند ولیکن علیرغم فشارهای روحی و جسمی فراوان هم چنان در بیمارستان در حال خدمت به بیماران هستند و بعضی نیز به صورت داوطلبانه بیش از گذشته در بیمارستان حضور داشته و خدمت می نمایند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: تا کنون حمایت های خوبی از کادر درمان اجرا شده است که اگر این حمایت ها در حد مطلوب تری قرار گیرند منجر به افزایش انگیزه و توان پرسنل خواهد شد. همچنین در حال حاضر این مجتمع به تمامی خدمات قبل از شیوع کرونا نیز پرداخته و هیچ خدمتی تعطیل نشده است از بیماران احتیاجمند به پیوند قلب و کلیه و کبد گرفته تا درمان انواع سرطانها، جراحی های مختلف و دیگر بیماریها در این مجتمع در حال دریافت خدمت هستند.

صادق نیت در خاتمه با بیان اینکه در حال حاضر شرایط بیمارستان امام برای ارایه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا و بیماران غیر کرونایی مطلوب است و ظرفیت ارائه خدمات استاندارد به بیماران را دارد، اضافه کرد: هر فعالیت و اقدامی که بتواند پیشگیری از ابتلا به کووید 19 را تقویت کند می تواند به کاهش مبتلایان و مراجعان به بیمارستان نیز یاری کند، امیدوارم این تعطیلی دو هفته ای و محدودیت های جدید بتواند با همراهی مردم ابتلا به بیماری را کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1252

به "آخرین شرایط ارائه خدمات به بیماران کرونایی و پیوندی در بیمارستان امام خمینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ارائه خدمات به بیماران کرونایی و پیوندی در بیمارستان امام خمینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید