خودروی هوآوی، رقیبی برای تسلای ایلان ماسک، عکس

به گزارش گفتمان برتر، سال هاست که خودروی برقی هوآوی سر وصدای زیادی به پا نموده، این خودرو با هدف به چالش کشیدن تسلای ایلان ماسک اکنون در مرحله پیش فروش قرار گرفته است.

خودروی هوآوی، رقیبی برای تسلای ایلان ماسک، عکس

تینا مزدکی- هوآوی Luxeed S7 یک سدان است که به طور مشترک به وسیله شرکت چینی OEM و Cherry توسعه داده شده است. گفته می گردد، هدف آن به چالش کشیدن تسلا مدل اس ایلان ماسک است. پس از تحریم های ایالات متحده علیه هوآوی، این شرکت فناوری تصمیم گرفت تا مجموعه خود را متنوع کند و وارد بخش های تجاری جدیدی گردد.

خاتمه ریچارد یو، رئیس واحد تجاری راه چاره های خودروی هوشمند هوآوی، از Luxeed، یک برند مشترک خودروهای الکتریکی بین هوآوی و Cherry، رونمایی کرد. این دومین برداشت هوآوی در بخش خودروهای الکتریکی پس از Aito M9 است که در سال 2021 ظاهر شد. در حالی که عرضه رسمی و فروش معمولی آن برای سرانجام این ماه برنامه ریزی شده است، Luxeed S7 اکنون برای پیش خرید تنها با قیمت 258,000 یوان برابر با 35,400 دلار در دسترس است. ریچارد یو قبلاً گفته بود که Luxeed S7 می تواند از مدل S در هر مشخصاتی پیشی بگیرد.

هواوی Luxeed S7 رقیب تسلا مدل S

Luxeed S7 به عنوان یک سدان میانه تا بزرگ در انواع Pro، Max، Max+ و Max RS موجود است. هر مدل با مشخصات و محدوده خاص خود عرضه می گردد. گران ترین مدل Max RS است که حدود 358000 یوان برابر با 49000 دلار قیمت دارد. چهار نسخه دارای برد CLTC به ترتیب 550 کیلومتر، 705 کیلومتر، 800 کیلومتر و 630 کیلومتر هستند. Luxeed S7 در انواع چهار چرخ متحرک تک موتوره 215 کیلووات و دو موتوره 215 کیلووات + 150 کیلووات نیز موجود است. مدل دو موتوره می تواند تنها در 3.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برسد.

این وسیله نقلیه بر اساس پلتفرم 800 ولتی ولتاژ بالای نهنگ غول پیکر هوآوی ساخته شده و از باریک ترین بسته باتری 800 ولتی استفاده می نماید. در حالی که نمی دانیم برای شارژ کامل خودرو چقدر نیرو احتیاج است، به گفته یو Luxeed S7 بردی معادل 200 کیلومتر تنها پنج دقیقه شارژ احتیاج دارد. بعلاوه با 15 دقیقه شارژ می تواند 400 کیلومتر را طی کند. در مقایسه، تسلا مدل S پس از همان دوره شارژ، مسافت 347 کیلومتری را طی می نماید.

  • لامبورگینی هم حریف این تویوتا لندکروز نمی گردد/ عکس

  • عکس | اولین تصاویر از هیوندا پالیسید و توسان 2023 در ایران

بر اساس آمار ادعایی درباره مسافت پیموده شده و مشخصات هوآوی Luxeed S7 وسوسه کننده به نظر می رسد و می تواند با تسلا مدل S رقابت کند. خودروی برقی هوآوی بعلاوه راه آسان دیگری برای رقابت در پیش دارد، زیرا مدل اصلی تسلا مدل S در چین حدود 95800 دلار قیمت دارد، بنابراین قیمت هواوی مشتریان را به راحتی می تواند متقاعد کند.

منبع: androidheadlines

58323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 آبان 1402 بروزرسانی: 23 آبان 1402 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2217

به "خودروی هوآوی، رقیبی برای تسلای ایلان ماسک، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "خودروی هوآوی، رقیبی برای تسلای ایلان ماسک، عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی هوآوی، رقیبی برای تسلای ایلان ماسک، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید