فراوری سری شیائومی 14 به علت بالا بودن تقاضا افزایش پیدا کرد

به گزارش گفتمان برتر، حدود دو ماه قبل گوشی های سری شیائومی 14 راهی بازار چین شدند و از همان زمان فروش بسیار بالایی را تجربه می نمایند. از زمان عرضه، این گوشی ها رکوردهای فروش زیادی را شکسته اند و حالا به خاطر بالاتر بودن تقاضا نسبت به انتظارات شیائومی، این شرکت تصمیم گرفته مقدار فراوری این گوشی ها را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

فراوری سری شیائومی 14 به علت بالا بودن تقاضا افزایش پیدا کرد

بر اساس گزارش های منتشر شده، گوشی های سری شیائومی 14 محبوب ترین پرچم داران شیائومی در چین محسوب می شوند و فقط 4 ساعت بعد از شروع فروشی این دو گوشی، موجودی انبار فروشنده ها به اتمام رسید. تحلیلگران بر این باور هستند که شیائومی پیروز شده فقط در 10 روز نخست، 1.4474 میلیون واحد از این گوشی ها را به فروش برساند. از سوی دیگر به لطف همین استقبال گسترده، ارزش بازار شرکت شیائومی هم به طور محسوسی بالا رفته است.

حالا در خصوص افزایش آمار فراوری گفته می گردد که شیائومی تصمیم گرفته اندازه فراوری شیائومی 14 و 14 پرو را تا 40 درصد افزایش دهد. در این میان یکی از مدیران ارشد شیائومی به شروع دوباره فروش مدل تیتانیومی شیائومی 14 پرو اشاره نموده است. گفته می گردد خط فراوری این گوشی بازدهی پایینی داشته ولی شیائومی پیروز شده بخش زیادی از این مسائل را رفع کند.

متاسفانه شیائومی هنوز تاریخ عرضه جهانی این دو گوشی را اعلام ننموده ولی بر اساس گزارش های مطرح شده، قرار است در سه ماهه نخست 2024 راهی بازارهای جهانی شوند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آذر 1402 بروزرسانی: 14 آذر 1402 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2219

به "فراوری سری شیائومی 14 به علت بالا بودن تقاضا افزایش پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری سری شیائومی 14 به علت بالا بودن تقاضا افزایش پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید